Webová prezentace byla spuštěna

23.12.2013 12:06

     Dnes je 23. 12. 2013, venku už se stmívá, všichni kamarádi a známí ještě shánějí posledních dárky, pečou vánočky, uklízí, zdobí stromečky a připravují se na zítřejší Štědrý den. Také jsem taková byla. Dnes už se ale na vše dívám trošičku jinak. Mám dospělou dceru Adélku, dokonce i čtyřletého vnoučka Marečka a vánoční čas už si užívám více v klidu. Kamarádka Ivetka /zvaná Bertina/ z Moravy poslala cukroví /nic lepšího jsem ještě neviděla/ a kamarádka z Horního Jiřetína Andrejka mi právě tuto chvíli zadělává na vánočku. Bramborový salát už jsem dnes připravila a má drahá polovina slíbila, že zítra připraví lososa. Já už jen zítra zabalím pár dárečků a pak už nás čekají jen pohádky a návštěvy našich blízkých.

     A tak právě v tuto předvánoční dobu tu sedím a přemýšlím, jak tyto nové stránky pojednávající o JÓZE pojmout, aby si z nich každý něco odnesl, co by nějakým kladným způsobem ovlivnilo jeho život.

     Mám v hlavě spousty nápadů, o které bych se chtěla podělit. Mějte ale trpělivost, budu je všechny zpracovávat postupně a zabere to hodně času.

     První informace budou o lekcích a kurzech HATHA JÓGY, které začínají již za pár týdnů a následně pak přijdou další související informace.

     Krásné vánoční svátky a klid v duši přeje Zdeňka.

 

Kontakt

Jógou k harmonii. 602 421 285 zdenkastruhovska@seznam.cz